Vizuální stránka inzerátu či prezentace je nesmírně důležitá. Dobrá fotografie, dobře zvolený záběr může kupujícího upoutat na první pohled. V záplavě inzerátů je tak možné získat výhodu – pozornost klienta.
Přípravě nemovitosti k focení i focení samotnému se velmi věnujeme. Používáme digitální zrcadlovku Canon s širokoúhlým objektivem (nikoliv ale tzv. rybí oko, které záběry zkreslují), teleobjektivy, stativ. Někdy pořizujeme 3D prohlídky, focení dronem.
Nemovitosti necháváme vyklidit (pokud je potřeba) a vždy uklidit. S citem pro nemovitost je připravíme pro focení. Zájemci, kteří si přijdou byt nebo dům prohlédnout, se pak cítí při prohlídce dobře.
Máme za sebou opravdu velké množství prodaných nemovitostí a naše zkušenost je jednoznačná – klienti – kupující – velmi oceňují, že nemovitosti jsou při reálné prohlídce stejné jako na fotografiích. Jdeme cestou představit nemovitost ve své jedinečnosti, podtrhneme její silné stránky.